dijous, 12 de juny del 2014

Pollastre amb cervesa


Hola!!

Quina calor que fa! No trobeu? La veritat és que hi ha hagut un canvi ben radical de les temperatures, i això fa que em vinguin ganes de cuinar, i de fer uns dinars i sopars boníssims i que ens llepem els dits!
I bé, avui hem fet una recepta deliciosa, una que me la va ensenyar la meva mare, i la veritat és que a ella li queda boníssima, però com que m'ha ensenyat molt bé, a mi també em surt igual de bona, però evidentment, no tant, les mames són les mames, no?
És una recepta super senzilla i rapideta que es pot fer amb poc temps i aconseguim uns resultats increïbles!, què us sembla si us ensenyo com es fa?

POLLASTRE AMB CERVESA (x 2p)

Ingredients:
 
- 4 cuixes de pollastre
- 1 ceba
- 1 llauna o ampolla de cervesa (jo utilitzo la damm)
- Oli, sal, pebre

Preparació:

1. Posem una paella fonda o una olleta i posem un rajolí d'oli i deixem que estigui ben calent i hi afegim el pollastre que haurem sal-pebrat abans perquè quedi ben daurat per fora.
2. Mentre el pollastre s'està fent, tallem la ceba no massa petita, perquè sinó no la notarem quan ens la mengem, la posem a una paella que haurem escalfat i així la coem una mica abans d'afegir-la a el pollastre.
3. Quan tenim la ceba cuita l'afegim amb el pollastre durant uns 3 minuts aproximadament. Seguidament afegim la llauna o ampolla de cervesa i deixem que es cogui a foc lent durant uns 30 minutets.

I fins aquí la recepta d'avui, ja veieu que és molt molt senzilla i que qualsevol la pot fer!
Animeu--vos!



4 comentaris:

  1. El pollastre amb cervesa és tot un clàssic, i aquest t'ha quedat de luxe, quina gana fa venir!

    "Les receptes que m'agraden"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Pilar!
      Me'l va ensenyar la meva mare i és una de les receptes que més triunfen a casa!
      És fantàstic!
      Petonets!

      Elimina
  2. mmmm...! Quina pinta més bona que fa aquest pollastre! Segur que et va sortir genial!!

    Petonets bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cristina bonica!
      La veritat és que el pollastre amb cervesa és un classic que a casa fem sovint, i la veritat és que vaig tenir unes molt bones mestres, per tant és impossible que quedi dolent!

      Petonets guapa!

      Elimina