dilluns, 30 de juny del 2014

Brownie amb nous


Hola!!!

Avui us porto un brownie deliciós, deliciós!
Resulta que avui és l'última classe d'anglès i fem un berenar per despedir-nos i cadascú havia d eportar una coseta, i què més anglès que un brownie amb nous?
Doncs bé, avui el matí m'he posat a fer-lo, és molt i molt senzill i molt ràpid, per tant ja sabeu que no teniu excusa! Ja podeu anar a la cuina!
Som-hi amb la recepta!

BROWNIE AMB NOUS

Ingredients:

- 70g de farina
- 160g de sucre
- 90g de mantega
- 175g de xocolata per fondre
- 6 ous
- Opcional: llevat

Preparació:

1. Posem tota la mantega i la xocolata al bany maria i ho anem remenant perquè no s'enganxi ni es cremi.
2. Posem el sucre, la farina i els ous i ho ben barregem, no és difícil, i veure que la massa queda molt lleugera, ja ha de quedar així!
3. Quan tenim la xocolata fosa, l'afegim a la barreja del bol i ho ben barregem per tal de que no quedin grumolls.
4. Untem un motlle amb mantega (jo utilitzo la d'spray, que va molt bé)
5. Ho posem al forn durant 20 minuts a 180ºC
6. Ho traiem del forn i ho deixem reposar sobre una reixa fins que s'hagi refredat. Ho desmotllem i deixem que s'acabi de refredar.



Com que n'hem de menjar uns quants, el que m'ha semblat millor de fer, ha set tallar-lo, i ho podem fer amb un ganivet amb forma de quadrats, o jo he utilitzat tallants de galetes, i han quedat moníssims! D'altra banda, en Manel també n'ha pogut menjar, perquè els tallants de galetes deixen trossets sense forma.



Així que ja ho sabeu, quan tingueu un berenar i no disposeu de massa temps, a fer brownies!
Bon appetit!

4 comentaris:

  1. Que bo que és el brownie! pots creure que jo no l'he fet mai? Serà questió de posar-hi remei perque mira que m'agrada, i veient el teu tan maco amb aquestes formes encara em venen més gaens de menajr-me un tros! Una abraçada maca!

    "Les receptes que m'agraden"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs a posar-hi remei Pilar! Que aixo no pot ser! Admeto que n va gens be per la operacio biquini, pero esta tan b que no pots esperar mes en fer-ho!
      Petonets!

      Elimina
  2. Un clàssic dels més bons, quina salivera tu!! i així tallat amb formes segur que agrada encara més als petits de casa!! un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Eva, esta delicios! I ha agradat molt, la veritat es que en fem sovint de brownie i encanta a tothom!
      I quan el veuen aixi tallat tan monu encara els ve mes de gust.
      Petons!

      Elimina