dilluns, 3 de març del 2014

Macarrons a la bolonyesa (Ragú)


Només de veure aquesta font em torna a venir gana!!!

Avui, us porto un plat senzill senzill, però que a mi m'ha costat molt que em quedés com a la meva iaia, i és que qui millor perquè t'ensenyi a cuinar que la iaia? Ningú, ho sé!
La veritat és que ho vaig fer fa uns dies, però avui remenant l'he trobat i bé, he pensat, comparteix-la! Perquè a vegades ens pot sorprendre una recepta tant sezilla
Aquesta recepta i la carbonara (la falsa! que diem nosaltres), ens encanta! En menjaríem cada dia!

Som-hi?

PASTA A LA BOLONYESA i com altra gent diu RAGÚ!

Ingredients:

- 80g de pasta per persona ( ja sabeu que les quantitats és depèn del que menjeu i de la gana que tingueu!)
- Tomàquet de pot. Jo utilitzo el "Ferrer" perquè ens encanta, i perquè a vegades fer el sofregit em porta una estona que no tinc, i això em treu d'apuros.
- 100g de carn picada, jo la compro amanida (amb ou, pa ratllat, julivert i all) perquè així té més gust.
- 20g de ceba, jo l'utilitzo caramelitzada.
- Un grapat de formatge ratllat.

Preparació:

1. Posem una paella a escalfar i afegim la carn picada.


2. Posem una olla amb aigua a escalfar. I aprofitant també, preescalfem el forn a 120º amb el gratinador posat.
Quan tenim la carn ja feta i al punt del nostre gust, i afegim el tomàquet i la ceba perquè s'acabi de coure.


3. L'aigua ja està calenta i bullint, per tant, hi afegim un polsim de sal i la pasta, amb el temps de cocció addient. Un cop feta la pasta l'escorrem. I perfecte!


4. La pasta ja està i la carn també, per tant ho barregem tot i ho posem a una font per el forn. Hi posem una mica de formatge per sobre per tal de que quedi ben gratinat.



5. El formatge ja està gratinat, per tant, treiem la font del forn i ja podem servir-ho! 
I fa una pintaaa!!! Que ens cau la baba!!!



I res! Això és tot, avui una recepta senzilla, fàcil, boníssimes i tots els adjectius bons i boníssims que hi puguin haver! Us en llepareu els dits! Això us ho ben asseguro!

Doncs això! No deixeu de cuinar!

US EN LLEPAREU ELS DITS!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada